Andravisage devine un nume sonor pe piata confectiilor textile din Romania.
Compania se remarca prin colectiile sale periodice de camasi de dama, barbatesti si pentru copii, fapt ce confera brandului Andravisage o imagine unitara.
Anul acesta compania implineste 25 de ani de activitate in continua dezvoltare, timp in care si-a propus nu numai sa ofere pietei produse vestimentare, ci si sa fidelizeze clientul final daruindu-i un brand cu care se identifica si cu care se simte bine.
Compania se bucura de o crestere constanta, iar produsele semnate Andravisage stau sub semnul unei calitatii deosebite, realizate cu o capacitate ridicata de productie. Pentru Andravisage, parteneriatul cu magazinele noi din domeniu reprezinta o prioritate, mai ales pentru ca ofera conditii rentabile de colaborare prin politica winwin.
Directorul companiei, domnul Dan Cristea, afirma ca „desi s-a constatat o contractie a expunerii firmelor de textile catre piata interna, Andravisage cauta sa creeze si sa aduca pe piata produse de foarte buna calitate si preturi atractive pentru comercianti, propunem partenerilor nostri Calitate, Design si Preturi Bune, astfel incat cu totii sa fim multumiti mai ales clientul final. Acesta apreciaza camasile Andravisage, mai ales cand le gaseste la raft cu preturi bune, avand in vedere ca puterea de cumparare a tot scazut in ultima vreme.
Participarea activa la evenimentele de moda asigura companiei vizibilitate pe piata si denota interesul deosebit pe care il manifesta firma pentru a-si largi orizonturile si de a evolua favorabil. In ceea ce priveste noutatile, acestea s-au materializat sub diverse forme de la colectiile create exclusiv pentru femei pana la adoptarea unei noi linii dedicate barbatilor.
Camasile celei mai recente colectii Andravisage sunt destinate segmentului business.
Cererea de produse pe acest segment este tot mai mare si compania doreste sa isi extinda reteaua de distributie, care acopera aproape tot teritoriul tarii. Magazinele vizate pentru distributie sunt cele axate pe segmentul business.
Articol in BUSINESStexin – Catalogul industriilor modei nr. 21, decembrie 2016 (.pdf)